Автоматизація обліку в ОСББ: переваги для співвласників
10 травня 2019 року, 10:05

Автоматизація обліку в ОСББ: переваги для співвласників

Щоб уникнути проблем і дискомфорту в господарській діяльності будь-якого підприємства, в тому числі ОСББ, варто запровадити автоматизовану систему обліку. Ми вже неодноразово розповідали про те, які переваги автоматизація має для керівників та бухгалтерів. Однак перед ними завжди постає непросте питання — як донести цінність автоматизації співвласникам будинку? Докладніше про це.

 

Для чого потрібна автоматизація абонентського обліку?

Опанувавши всі тонкощі самоврядування, співвласники ОСББ отримали контроль над витратами, пов’язаними з управлінням майном свого будинку. Відтепер покращення якості обслуговування, оперативність та можливість приймати спільні рішення залежать від самих співвласників — членів ОСББ.

Відтепер ОСББ має певний перелік переваг та обов’язків:

  • ОСББ самостійно обирає постачальників послуг і не оплачує неякісні

  • Голова об'єднання регулярно звітує перед мешканцями, що робить прозорими видатки

  • Питання поточних ремонтів мають вирішуватись оперативним чином

  • ОСББ може здавати в оренду нежитлові приміщення

  • Малі накладні витрати та, як наслідок, — зменшені суми в квитанціях за рахунок невеликого штату правління ОСББ

  • Усі питання, пов’язані з енергозбереженням ефективно вирішуються саме в рамках ОСББ

 

Та як швидко донести до усіх членів ОСББ про те чи інше рішення, пропозицію або звіт?  Як налагодити швидку й ефективну комунікацію між мешканцями і правлінням ОСББ? Як швидко та коректно здійснити нарахування оплат й бути впевненим у їх правильності?

Таким засобом може стати система автоматизації абонентського обліку, яка здатна налагодити прозору взаємодію із співвласниками ОСББ.

Чого хочуть мешканці?

На запитання “Чого хочуть співвласники ОСББ?” від адміністрації є проста й очевидна відповідь, а саме – мати розуміння того, що відбувається з їхнім будинком за їхні ж кошти, а також — мати можливість впливати на процес. Прозорість нарахувань, чесність та порядність членів правління ОСББ, ефективність використання коштів — на все це звертають увагу мешканці.

Система автоматизації абонентського обліку Мій Дім Online надає співвласникам можливість бути залученими до процесу господарювання в будинку. Створивши сайт ОСББ, кожен мешканець матиме свій особистий кабінет, з якого зможе контролювати власні рахунки, здійснювати платежі, відслідковувати коригування, та, в разі потреби, бути в курсі фінансових звітів керівництва. Саме таким чином правління ОСББ звітує перед співвласниками. Так мешканці будинку дізнаються про важливі для них події: збори співвласників ОСББ, необхідність створення додаткової статті нарахувань, зміни в тарифах, тощо.

Подібним чином працює і зворотній зв’язок в системі: співвласник в онлайн-режимі отримує інформацію, яка його цікавить, через сайт ОСББ. Пропозиції чи претензії мешканця також розглядаються негайно, а відповідь не займає багато часу.

 

Переваги автоматизації в Мій Дім Online

Неефективні методи співпраці з мешканцями залишилися в минулому. Більше не потрібно писати оголошення й сподіватися, що їх почитають, залучати ініціативну групу для інформування членів ОСББ про важливі події в будинку, тощо. Всі ці переваги вже є в системі автоматизації абонентського обліку Мій Дім Online.

Нарахування — прозорі, прості й зрозумілі з мінімізацією «ручного» вводу, що унеможливлює помилки та зайві коригування. Абонентська служба здатна чітко відслідковувати дані по кожному особовому рахунку, що, в свою чергу, не призводить до накопичення боргів, а будь-хто з абонентів легко отримає потрібну інформацію чи довідку. Служба онлайн-диспетчеризації для мешканців в найкоротший термін приймає до відома всю необхідну інформацію, яка стосується поточних чи аварійних ремонтів. Отже, швидка й ефективна комунікація — це ключ до порозуміння між співвласниками та адміністрацією, спосіб вирішити проблему, не давши їй розростися. 

Сервіс Мій Дім Онлайн може стати незамінним помічником у взаємодії мешканців та адміністрації ОСББ, у роботі самого правління. За допомогою власної системи автоматизації абонентського обліку в Мій Дім Online можна виконувати нарахування та розрахунки, отримувати актуальну інформацію про боржників за період, формувати звіти, та реагувати на звернення через особистий кабінет мешканця.

Для співвласників ОСББ, яке стало клієнтом Мій Дім Online — це ціла низка зручностей та переваг. Створивши власний сайт, ОСББ отримало ефективний засіб комунікації з мешканцями. А у мешканців – джерело інформації та впливу на правління ОСББ. Адже отримавши доступ до особистого кабінету, мешканець може:

  • здійснювати оплату послуг онлайн через Приват24, Ощадбанк, Укрпошту, iPay та Portmone

  • переглядати історію оплат в особистому кабінеті

  • ознайомитися з фінансовою звітністю на сайті ОСББ

  • отримувати повідомлення про проведення ремонтних робіт у будинку, зміни в тарифах

  • отримувати інформацію щодо виникнення боргу

  • звернутися в диспетчерську службу в разі виникнення аварійної ситуації, або звернутися з заявкою на поточний ремонт

  • звернутися до адміністрації ОСББ з пропозицією, претензією чи запитом

Автоматизувавши процеси в ОСББ за допомогою сервісу Мій Дім Online, з’являється можливість більше уваги приділити стратегії розвитку ОСББ, максимально оптимізувати процеси нарахувань, розрахунків, коригувань, формуванню звітності.

Система є максимально зручною для мешканця, як кінцевого споживача послуг ОСББ. Дружні й конструктивні взаємини з співвласниками – запорука розвитку й процвітання об’єднання  і, як логічний наслідок, – зростання якості обслуговування та комфорту для усіх мешканців.