Відділ продажу
|
Програма визначає боржника за певними критеріями, які вказує бухгалтер в програмі Мій Дім Онлайн. Що це можуть бути за критерії визначення заборгованості - читайте в нашій статті?
Новий погляд на ведення обліку в ОСББ, управляючій компанії, садовому товаристві та комунальному підприємстві. Процесний підхід до ведення обліку. Завантажити методичні рекомендації в pdf форматі.
Не пропустіть рекомендації експертів Мій Дім Онлайн стосовно оптимальних розрахункових періодів, закриття періоду та публікації даних.
Зробили нарахування. Закрили розрахунковий період. Виявилася помилка. Потрібно провести коригування. За яких причин потрібно робити коригування, як та коли - розповідаємо нашій статті, наводимо приклади.
Що таке особовий рахунок? Що таке баланс особового рахунку? Що таке статус особового рахунку? Які персональні дані потрібно зберігати по особовому рахунку, щоб не порушувати Закон України "Про захист персональних даних".
Ділимося рекомендаціями, як вести облік оплат абонентів, зокрема: як працювати правильно з банківською випискою та реєстрами платежів, як обробляти нерозпізнані платежі абонентів
Розбираємо процес виконання нарахування по особовому рахунку від виконання розрахунку за спожиту послугу до відправлення даних споживачу та формування бухгалтерських проводок.
Статті нарахування або послуги жкг, які потрібно сплатити абонентам, тобто жителям: які є одиниці виміру статей нарахування? Які їх складові? Що таке баланс статті нарахування?
Абонентський чи бухгалтерський облік в ОСББ, управляючій компанії, комунальному підприємстві. Яка між ними різниця? Як правильно вести абонентський облік.
5 рекомендацій - як зібрати показники лічильників для проведення нарахувань за спожиті послуги.
Облік за лічильниками - які є способи розрахувати вартість комунальних послуг, якщо мешканець не передав показники лічильників вчасно.
Експерти Мій Дім Онлайн представляють бачення процесу звірки з мешканцем та презентують нову форму Акту звірки з мешканцем, реалізовану в програмі Мій Дім Онлайн.
Телефони відділу продажу 073 593-60-67 096 593-60-68
Ви маєте змогу спілкуватись з нашим співробітником у робочі часи 09:00 - 18:00
Залиште повідомлення та контактні дані на автовідповідач в разі, якщо лінія зайнята, або якщо Ви телефонуєте в неробочий час. Ми обов’язково зв’яжемося з Вами для вирішення Ваших питань!
Я — менеджер з продажу програми Мій Дім Online.
Ми можемо поспілкуватись за телефонами +38 073 593 60 67, +38 096 593 60 68протягом робочого тижня з 10:00 до 18:00.
Або напишіть мені повідомлення, я обов’язково відповім Вам.