Вебінар: Облік у котеджному містечку
12 квітня 2019 року, 17:04

Вебінар: Облік у котеджному містечку

Як бухгалтер чи керівник, ймовірно, ви шукаєте найкращу програму для побудинкового обліку. Запрошуємо на онлайн-демонстрацію роботи в системі Мій Дім Online, яка відбудеться 18 квітня 2019 року о 17:00.   

Для перегляду вебінару вам потрібен комп’ютер та інтернет. Щоб взяти участь у вебінарі, зареєструйтеся. Демонстрація проводиться наживо, тому у вас буде можливість задати всі питання керівнику розробки продукту Юлії Гріффен.

 

На вебінарі ви дізнаєтесь:

  • Як вести облік особових рахунків?

  • Як зменшити заборгованість серед мешканців?

  • Як безкоштовно створити сайт для інформування мешканців?

  • Як автоматизувати реєстри оплат?

  • Як автоматизувати облік за лічильниками?

  • Як ефективно вести нарахування за лічильниками?

  • Як зменшити ризики заборгованості перед постачальниками послуг?

  • Як ефективно вести комунікацію з мешканцями?

  • Які проблеми вирішує система Мій Дім Online?

 

Для всіх, хто відвідає вебінар та вирішить підключитись до системи — знижка 50% на перший місяць обслуговування*.

*Пропозиція дійсна при реєстрації в день проведення вебінару чи наступного дня.

Зареєструватись на вебінар

Якщо з якоїсь причини ви не можете відвідати вебінар, проте маєте бажання подивитися, як працює система, напишіть нам на support@miydimonline.com.ua і ми проведемо вам персональну демонстрацію.

Про систему

Мій Дім Online — це хмарний сервіс абонентського обліку, створений щоб автоматизувати роботу бухгалтера та керівника в ОСББ, ЖБК, керуючій компанії та будь-якому іншому комунальному підприємстві.

Завдяки автоматизації процесів в Мій Дім Online ви зможете більше часу приділити стратегічним питанням, гарантовано оптимізуєте процеси нарахування, розрахунку пільг та моніторингу платежів. Система налаштована на побудову прозорих взаємин із мешканцями, а власний кабінет стане зручним інструментом для отримання вичерпної інформації щодо розрахунків. Детальніше 

Переходьте на сторінку Тарифи аби дізнатися вартість обслуговування в системі.