Вебінар: Як налаштувати дистанційну роботу для комунальних підприємств
17 березня 2020 року, 11:03

Вебінар: Як налаштувати дистанційну роботу для комунальних підприємств

Є сфери, які не можуть повністю зупинити свою діяльність незалежно від обставин. Зокрема, комунальні підприємства. Все ж, на такому підприємстві певні функції також можна виконувати дистанційно. А результат буде ще кращим.

 

Вам цікаво як? 

 

Тоді приєднуйтесь до нашого безкоштовного вебінару, який пройде 24 березня 2020 року.  Для перегляду вам потрібен комп’ютер та інтернет. Для участі у вебінарі - зареєструйтеся

 

З вебінару ви дізнаєтесь:

  1. Як налагодити роботу відділу нарахувань комунального підприємства   у віддаленому доступі.

  2. Як створити та розповсюдити платіжки за послуги, не виходячи з будівлі

  3. Як впливати на рівень заборгованості та зменшувати її показники при дистанційній роботі.

  4. Як автоматизувати реєстри оплат в комунальному підприємстві.

  5. Інструменти ефективної комунікації зі споживачами зараз та в майбутньому.

  6. Які проблеми комунальних підприємств вирішує система Мій Дім Online.

 

Під час вебінару ви можете поставити свої питання Керівнику розробки системи Мій Дім Online - Юлії Гріффен.