Вебінар "Автоматизація нарахувань: як зменшити заборгованість та налагодити облік"
29 січня 2019 року, 15:01

Як бухгалтер чи керівник, ймовірно, ви шукаєте найкращу програму для побудинкового обліку. Запрошуємо на онлайн-демонстрацію роботи в системі Мій Дім Online, яка відбудеться 14 березня 2019 року о 17:00.
Для перегляду вебінару вам потрібен комп’ютер та інтернет. Щоб взяти участь у вебінарі, зареєструйтеся. Демонстрація проводиться наживо, тому у вас буде можливість задати всі питання керівнику розробки продукту Юлії Гріффен.
На вебінарі ви дізнаєтесь:
-
Як вести облік особових рахунків?
-
Як зменшити заборгованість серед мешканців?
-
Як безкоштовно створити сайт для інформування мешканців?
-
Як автоматизувати реєстри оплат?
-
Як автоматизувати облік за лічильниками?
-
Як ефективно вести нарахування за лічильниками?
-
Як зменшити ризики заборгованості перед постачальниками послуг?
-
Як ефективно вести комунікацію з мешканцями?
-
Які проблеми вирішує система Мій Дім Online?
Для всіх, хто відвідає вебінар та вирішить підключитись до системи — знижка 50% на перший місяць обслуговування*.
*Пропозиція дійсна при реєстрації в день проведення вебінару чи наступного дня.
Якщо з якоїсь причини ви не можете відвідати вебінар, проте маєте бажання подивитися, як працює система, напишіть нам на support@miydimonline.com.ua і ми проведемо вам персональну демонстрацію.
Про систему
Мій Дім Online — це хмарний сервіс абонентського обліку, створений щоб автоматизувати роботу бухгалтера та керівника в ОСББ, ЖБК, керуючій компанії та будь-якому іншому комунальному підприємстві.
Завдяки автоматизації процесів в Мій Дім Online ви зможете більше часу приділити стратегічним питанням, гарантовано оптимізуєте процеси нарахування, розрахунку пільг та моніторингу платежів. Система налаштована на побудову прозорих взаємин із мешканцями, а власний кабінет стане зручним інструментом для отримання вичерпної інформації щодо розрахунків. Детальніше →
Переходьте на сторінку Тарифи аби дізнатися вартість обслуговування в системі.