Комунікація з мешканцями: запити, сайт організації, email розсилка, опитування
Спілкуйтесь з жителями та спыввласниками ефективно! Обирайте серед доступних в системі Мій Дім Online інструментів: безкоштовний сайт, email розсилка, опитування, система звернень та сповіщень. Це заощаджує ваш час, полегшує розповсюдження інформації та доступ до неї, дозволяє контролювати статус виконання, а також допомагає швидко та ефективно розв'язувати нагальні питання.
Система звернень та сповіщень
Отримуйте заявки на поточний та аварійний ремонт, призначайте відповідальних, контролюйте статус виконання, залишайте коментарі - все в одній системі. Жителі залишають запит через Кабінет жителя, для вас інформація відомбражається в Кабінеті менеджера.
Безкоштовний сайт організації
Сучасний та ефективний канал розповсюдження корисної інформації для жителів.
Робота з веб-ресурсом не потребує спеціальних навичок та вміння. В системі існують шаблони для ОСББ, комунального підприємства або садового товариства.
Використовуйте сайт для:
- Розміщення повідомлень, оголошень та контактної інформації.
- Розміщення звітів, зокрема Звіту про находження та витрати.
- Оприлюднення протоколів, наказів та рішень керівних органів.
- Публікації рекламних оголошень мешканців.
- Обговорення нагальних питань та поширення проектів рішень.
Email розсилка квитанцій
Наразі немає нагальної потреби друкувати всім квитанції та рахунки до сплати. Все можна зробити онлайн: сформувати платіжку в електронному вигляді, своєчасно відправити її на пошту користувачу, отримати сповіщення про оплату. В системі Мій Дім Online ви зробите це просто та швидко через ваш Кабінет менеджера, а користувач побачить це у власному Кабінеті мешканця.
Опитування мешканців
Вам потрібно дізнатись думки мешканців з приводу певних питань. З системою Мій Дім Online ви можете провести електронне опитування та швидко отримати результати в Кабінеті менеджера. Мешканець може проголосувати з власного Кабінета жителя, навіть з мобільного телефона. Не потрібно друкувати опитування та ходити по квартирах, або шукати результати минулих опитувань десь в групах. Результати голосування виводяться у Кабінеті менеджера.