Про нас

Чи можна полегшити рутинну роботу бухгалтера з абонентами (жителями) та навести лад в даних для абонентського обліку? Автоматизувати формування та передачу квитанцій мешканцям? Сформувати прозорі та довірливі відносини між керівництвом та жителями?

Так! Саме з такою метою в 2016 році команда українських розробників створила не бухгалтерську програму, а окрему спеціалізовану систему для абонентських нарахувань - хмарний сервіс Мій Дім Online. Це дієвий інструмент для автоматизації обліку нарахувань, формування квитанцій та комунікації з жителями.

Мій Дім Online - система для управління та ведення обліку в ОСББ, ЖБК, управляючій компанії, садовому товаристві, котеджному містечку та в будь-якому комунальному підприємстві.

Більше не потрібно:

  • працювати в декількох системах, щоб вести абонентський облік
  • витрачати багато паперу, щоб надавати квитанції для оплати
  • вносити показники лічильників вручну
  • розносити руками оплати мешканців
  • використовувати безліч ресурсів для спілкування з мешканцями
  • хвилюватися за збереження даних
  • встановлювати програму для обліку на комп’ютер (Читайте в нашому блозі про "10 переваг роботи “ в хмарі”")
  • турбуватись про невчасно виконані оновлення або неактуальні методики розрахунку

З системою Мій Дім Online Ви зможете:

Переваги для адміністрації:

  • Автоматизація обліку нарахувань та рутинних процесів
  • Доступ 24/7 з будь-якого пристрою
  • Збереження та захист персональних даних
  • Різні рівні доступу до даних в системі з індивідуальними логіном та паролем
  • Мультиаккаунт для одночасної роботи в системі з декількома підприємствами
  • Економія часу
  • Порядок у фінансах

Переваги для мешканців:

  • Оплата послуг онлайн завдяки інтеграції з платіжними та банківськими системами
  • Доступ до Власного кабінету мешканця та всіх його функцій з мобільного
  • Відстеження історії нарахувань та оплат
  • Внесення показників лічильників
  • Подання звернень до адміністрації та відстеження статусу їх виконання
  • Участь в опитуваннях онлайн
  • Фінансова поінформованість щодо витрат адміністрації на управління будинком

Скільки це коштує?

Тариф “Самостійний” дозволяє користуватися всіма перевагами системи самостійно: налаштовувати роботу, вводити дані, вести облік абонентів та здійснювати розрахунки. Для організацій з кількістю особових рахунків понад 1500 діють особливі тарифи.

Якщо в вашій організації немає досвідченого бухгалтера, радимо скористатися нашим тарифом “Власний бухгалтер”. Він дозволяє передати ведення бухгалтерії позаштатному бухгалтеру-професіоналу. Ця функція називається аутсорсинг. Вона надається нашим перевіреним партнером - аудиторською компанією. За вашим підприємством закріплюється персональний бухгалтер, який повністю веде бухгалтерський та абонентський облік в системі Мій Дім Online.

Сервіс Мій Дім Online – це ефективний інструмент для ведення обліку, управління будинком, налагодження відносин з мешканцями.

Не чекайте до завтра - спробуйте систему безкоштовно вже сьогодні.